Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V2 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rood
Vermogen:
85 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-v2-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Multistrada V2 wordt aangedreven door het nieuwe Ducati V2-blok, een krachtige 90° V-twin met 115 pk en 92 Nm koppel. Dankzij geavanceerde technologie, zoals variabele kleptiming (IVT), biedt deze motor een vloeiende vermogensafgifte en verbeterde prestaties bij alle toerentallen. 

Hoogtepunten van het motorblok:
- Verbeterd brandstofverbruik en een soepele respons bij lage toerentallen.
- Geoptimaliseerde overbrengingsverhoudingen voor betere acceleratie en gebruiksgemak.
- Lange onderhoudsintervallen: klepspelingcontrole om de 30.000 km.

Het vernieuwde Ducati Quick Shift 2.0 systeem maakt schakelen sneller en preciezer, wat het rijplezier verhoogt, vooral op bochtige wegen en tijdens toerritten.
 

Met een gewicht van slechts 199 kg in rijklare toestand (zonder brandstof) is de nieuwe Multistrada V2 maar liefst 18 kg lichter dan zijn voorganger. Dit maakt hem de lichtste motor in zijn klasse, wat de handling en het rijgemak aanzienlijk verbetert. Het slanke aluminium monocoque frame en het volledig vernieuwde V2-motorblok spelen hierin een sleutelrol.

Het ontwerp behoudt de kenmerkende Multistrada-stijl, met een compacte, agressieve voorkant en een slanke achterzijde. Het vernieuwde windscherm, de kortere “snavel” en de geïntegreerde LED-dagrijverlichting zorgen niet alleen voor een sportieve uitstraling, maar verbeteren ook de aerodynamica en het comfort tijdens lange ritten.
 

De Multistrada V2 beschikt over een uitgebreid elektronicapakket, inclusief:
- Rijmodi: Sport, Touring, Urban, Enduro en Wet, elk afgestemd op specifieke rijomstandigheden.
- Cornering ABS en Traction Control voor maximale veiligheid.
- Ducati Brake Light EVO: waarschuwt achterliggers bij plotseling remmen.
- 5-inch TFT-dashboard: met intuïtieve infomodi zoals Road, Road Pro en Rally.

De Ducati Multistrada V2 S-versie biedt extra functies, zoals de electronsche vering en een multimedia-systeem.

Wil je meer weten over deze motor of een proefrit inplannen? Neem dan contact met ons op.

Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam
020-6826493

verkoop@ducatiamsterdam.nl
www.ducatiamsterdam.nl

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag 10:00 – 18:00 uur
Zaterdag 10:00 – 17:00 uur
Zondag en maandag gesloten

Meer informatie over Ducati Amsterdam:
Ducati Amsterdam is een dealer met veel nieuwe en gebruikte Ducati’s, het grootste assortiment Ducati kleding, merchandising en een ruime keuze in accessoires en onderdelen. Ieder jaar maken wij de mooiste Ducati Amsterdam Specials en organiseren wij de leukste en gezelligste evenementen. Meer weten hierover? Kijk op onze website of volg ons via onze socials.

Ducati Approved Occasions:
Ducati Approved motorfietsen zijn dé norm in occasions van ons legendarische Italiaanse motormerk. Alleen Ducati’s die jonger zijn dan 7 jaar en een kilometerstand van minder dan 70.000 km kunnen het Ducati Approved keurmerk krijgen (12 maanden garantie). Op de Ducati Approved motoren kun je bij ons de eerste 10 dagen een allrisk verzekering krijgen.

Werkplaats:
Ducati Amsterdam beschikt over een goed uitgeruste Ducati werkplaats, vakkundige monteurs met jaren lange ervaring om jouw Ducati in topconditie te houden. Of het nu om een jaarbeurt, een onderhoudsbeurt (desmoservice) of revisie van het motorblok gaat, je bent bij ons aan het juiste adres. Onze monteurs gaan één keer per jaar naar de Ducati fabriek in Bologna voor een cursus en volgen het gehele jaar door online Ducati cursussen.
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
Amsterdam
Plan de route
020-6826493
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion