Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
WIT
Vermogen:
109 kW
Teller:
39.967 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
ducati - multistrada-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

Nieuw door ons geleverd en onderhouden.

De Multistrada 1200 S Touring heeft een sportief en modern design met aerodynamische lijnen.

Vergeleken met het standaardmodel is het model Multistrada 1200S uit 2010 aan de voorzijde uitgerust met een volledig instelbare 48 mm upside-down Sachs-telescoopvork en aan de achterzijde met een volledig instelbare Öhlins-schokdemper met elektronische vering van de Ducati Skyhook Suspension, die voor meer bodemvrijheid zorgt.

Deze Ducati wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion