Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 797 + - 2019

Garantie: Ja
4582 Km
Matt wit
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Ducati Monster 797+ (2019) – Slechts 4.582 km – Zo goed als nieuw!

Ben je op zoek naar een sportieve naked bike met Italiaanse flair en karakter? Dan is deze Ducati Monster 797+ precies wat je zoekt!

Deze motor uit 2019 verkeert in uitstekende staat, met slechts 4.582 kilometer op de teller. De Monster 797+ is de perfecte combinatie van klassieke stijl, moderne techniek en pure rijbeleving. Licht, wendbaar en krachtig – ideaal voor zowel de beginnende als de ervaren rijder.

Belangrijkste kenmerken:

  • Bouwjaar: 2019

  • Kilometerstand: 4.582 km

  • Motorinhoud: 803 cc – luchtgekoelde L-Twin

  • Vermogen: ca. 75 pk

  • Kleur: Matt wit

  • Versnellingen: 6

  • + uitvoering: inclusief kleine windscreen en passagiersseat cover

  • ABS & moderne elektronica

  • Originele staat – geen race of val schade

Extra’s:

  • Goed onderhouden – onderhoudsboekje aanwezig

  • Altijd binnen gestald

Of je nu op zoek bent naar een stijlvolle weekendmotor of een betrouwbare machine voor dagelijks gebruik – deze Ducati Monster 797+ stelt niet teleur.

Vraagprijs: € 7950
Inruil bespreekbaar.
Bij serieuze interesse graag bellen of mailen voor een bezichtiging/proefrit.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorshop Fransen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion