Nieuwsbrief:

DUCATI  996 SPS - 1999

Garantie: Ja
28203 Km
.
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
ducati - 996-sps
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Ducati 996 SPS Superbike! 
De laatste old skool Superbike als doorontwikkeling van de 916 voordat het Testastretta blok werd geïntroduceerd in de 996 R en 998 serie. 
Deze genummerde Sport Production homologatie modellen waren destijds de basis voor de World Superbike modellen! In dat jaar (1999) werd Carl Fogarty kampioen met deze serie Superbike!

De SPS #533 is voorzien van zijn onderhoud en staat volledig klaar voor de nieuwe eigenaar / liefhebber. Voorzien onder andere orignele Mono Posto seat, 50 MM Termignoni systeem, Aluminium subframe, Öhlins stuurdemper en achter schokbreker. 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion