Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Nieuw
Nebula Black / Aerolite Grey / Nebula White
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe 675SR-R 3 cilinder van CF Moto is binnen!

Wil jij graag een splinternieuwe motor rijden met 5 jaar garantie?
Voor een prijs van €8999,-
Kom dan zo snel mogelijk kijken.

Supersport is terug! De laatste jaren is het supersport segment een beetje verdwenen uit het straatbeeld.
CF Moto gaat daar met de SR Series verandering in brengen!

Voor €8999,- koop je deze super gave 675SR-R

Deze 675cc driecilinder levert bijna 100 pk bij 11000 tpm en dat is met een leeggewicht van 189 kilo een garantie voor een hele gave rijbeleving!

Wie heeft er 200 pk nodig op onze Nederlandse wegen?
Naar mijn mening is 100 pk zelfs leuker, met dit vermogen kun je het gas ook eens echt opentrekken tot aan de 12.000 touren om hem daarna met de quickshifter in de volgende versnelling te knallen en hem daar nog eens doortrekken tot de max..... En dat alles met behoud van jou rijbewijs als het het nog een beetje meezit ook. 

Kom hem in ieder geval een keer in het echt bekijken.
Misschien gaat jou supersport hart ook wel weer harder kloppen van deze nieuwe 675SR-R.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gietwiel" betekent: Gegoten wiel. Gietwielen worden sedert de jaren tachtig op grote schaal standaard op nieuwe motorfietsen gemonteerd. Het idee om een wiel te gieten uit een legering van licht metaal (zoals aluminium, magnesium en titanium) is niet nieuw. De exotische Böhmerland uit 1923 was al uitgerust met gegoten aluminium wielen. De voordelen van lichtmetalen gietwielen zijn gewichtsbesparing en de afwezigheid van de noodzaak om de spaken na te stellen, zoals bij conventionele spaakwielen nodig is. Daarentegen veren gespaakte wielen enigszins en is reparatie eenvoudiger en minder kostbaar. Een gietwiel heeft de neiging te barsten bij een hevige belasting, bijvoorbeeld het stoten tegen een stoeprand, en moet dan in zijn geheel worden vervangen, wat kostbaar kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion