Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Ruby Red
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel CFMOTO dealer) biedt aan:

CF Moto 450 CLC, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie. Ook geschikt voor A2 rijbewijs.

De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid.

Standaard voorzien van:
- Parallelle tweecilindermotor van 449 cc
- Met een 270° krukasafstelling
- 30 kW bij 8000 t/min en een maximumkoppel van 42 Nm bij 6250 t/min
- Zithoogte 690mm
- ABS / TCS Standaard
- Connectiviteit met functies zoals OTA upgrades, MotoPlay, beveiligings- en antidiefstalfuncties, track recording en real-time weergave van voertuiginformatie via de CFMOTO RIDE app
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- 3,6" retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt
- Rijklaargewicht 181 kg
- en veel meer…..

Deze setup garandeert een krachtige acceleratie in de lage versnellingen.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion