Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2021

Garantie: Ja
37864 Km
ICE GREY
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

BMW S 1000 XR uit 2021 met 37.864 kilometer. Deze sportieve allroad combineert het beste van twee werelden: supersportprestaties en tourcomfort.



Uitgerust met het Touringpakket en Dynamicpakket voor geavanceerde elektronica, extra comfort en dynamische rijeigenschappen. De meegeleverde zijkoffers maken deze motor ideaal voor zowel woon-werkverkeer als langere reizen.



Een krachtige en veelzijdige machine, klaar voor nieuwe avonturen. Nu beschikbaar bij Motor Venray.

Speciale opties af fabriek:

018B Motorsleepmomentregeling
0193 Keyless Ride
019C Dynamic ESA Pro
0222 Schakelassistent Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
04U1 USB-laadaansluiting
0519 Handvatverwarming
0538 Snelheidsregeling
0589 Handbescherming
0636 Middenstandaard
0665 Bagagerek
0792 Buddyzit hoog

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
0233 touringpakket, 0235 dynamicpakket, 0792 hoge buddyseat gtl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion