Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 R - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Nieuw: Ja
Modelcode: KA4
Typenummer: 0M51
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Comfort passenger seat (077F), Content Option 719 (09T0), Design uitlaat (019F), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Hoog stuur (0611), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Koplamp Pro (0219), Luggage system preparation (068A), Navigatie voorbereiding (0272), Option 719 (079X), Option 719 stijlvariant Shadow (079H), Option 719 wielen Sport (0506), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Spiegels aan uiteinde stuur (032B), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Uitlaatpijp zwart chroom (034A), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion