Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Garantie: Ja
4681 Km
RACINGBLUE
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 05-02-2029

Deze mooie R 1300 GS staat bij ons in showroom Elst
Met nieuwe zijkoffers van BMW

Fabrieksgarantie tot 06.02.2029
Opties en Accessoires:
Zijkofferset, 12 Volt contactdoos, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Anti diefstal alarm, Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Comfort pakket, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic pakket, Dynamic Suspension Adjustement (DSA), Dynamic Traction Control (DTC), Electrisch verstelbaar windscherm, Hill Start Control, Hoge buddyseat, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED-verstraler, LED Achterlicht, Middenbok, MSR Motorsleepmomentregeling, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant GS Trophy, TFT Connectivity Display, Touring pakket, Uitlaat verchroomd, USB aansluiting, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvaten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion