Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE TROPHY - 2024

Garantie: Ja
3230 Km
Blauw
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende BMW R 1300 GS ADVENTURE TROPHY ADAPTIVE AUTOMAAT.

Rijmodi Pro
Touring Pakket
Dynamic pakket
Enduro pakket
Innovation pakket
Adaptive hoogte regeling
Koplamp Deluxe
Schakelassist Pro
Navigatie voorbereiding
Sportrem
Duozit-pakket met zadelverwarming
Elektrisch vertselbaar windscherm
Waarschuwing voor aanrijding van achteren
Frametassen (nieuw)
SOS (Intelligentie Emergency Call)
Riding Assistant
Kofferhouder voor aluminium koffers
Beschermroosters LED verstralers
APDURO topkoffer voorzien van BMW folie (gelijksluitend met motor)
Spaakwielen
Onderhoudsboekje natuurlijk aanwezig
Komt van 1e eigenaar
Voor de zakelijke rijder is de BTW-rijder verrekenbaar

  • Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
    Voor voorwaarden lees onze website.
  • Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roefs Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion