Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Prijs:
€ 17.495,- € 17.950,-
Bouwjaar:
2019
Kleur:
Blackstorm metallic
Vermogen:
Teller:
28.089 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie bij jou in de buurt!
GS Motoren geeft 12 maanden Premium Garantie op deze GS. Dit wordt uitgevoerd door een samen te selecteren BMW dealer of specialist in jouw regio. Je hoeft dus alleen naar GS Motoren voor de proefrit/aflevering. Jouw vertrouwde BMW dealer of specialist handelt de eventuele garantie voor ons af. Meer info: www.gsmotoren.nl/garantie .
 
  • Omval-, ongeval- en pekelvrij
  • 2 sleutels
  • Ingevuld onderhoudsboekje door BMW dealer
  • Laatste onderhoudsbeurt 28.089 km 
  • Afleveringsbeurt
  • Voorband 3,4 mm profiel (65%)
  • Achterband 4,1 mm profiel (50%)

Opties en Accessoires:
ABS Pro O5AC, Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cruisecontroll O538, Design einddemper O19F, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Goudkleurige voorvorkpoten, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Hillstart Controll , Keyless Ride O193, Knipperlichten wit O590, LED dagrijlicht O202, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Rijmodi Pro O224, Schakelassistent Pro O222, SOS Noodoproep O6AC, Spaakwielen O771, Teleservices O6AE, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Valbeugels O671, Voorbereiding BMW Navigator O272




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
GS Motoren
de Bres 2E
Marum
Plan de route
0621930154
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion