Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
COSMIC BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
100 kW
Teller:
48.886 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - okt. 2023
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1

Deze mooie complete R 1250 GS staat in onze showroom Elst.
Marge motor.
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort buddyseat, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Handkappen, Hill hold functie, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koffer set 3 delig, Kruisspaakwielen, LED-koplamp, LED-verstraler, LED koplampen, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Witte LED-knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion