Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2019

€ 19.950,- € 20.950,-
22575 Km
Hp Blauw wit
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 
* Alle pakketten * Anti Blokkeer Systeem, * Anti doorSlip Regeling, * Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), * Cruise control (0538), * Cruise verlichting (05AD), * Dagrijverlichting (0202), * Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), * Dynamic pakket (0235), * Elektronisch Stabiliteits Programma, * Hill hold functie, * Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), * Keyless Ride (0193), * Kofferdragers links & rechts (0680), * Led Koplamp met dagrijverlichting(0219), * Kruisspaakvelgen (0771), *LED-verstraler (0562), * LED koplampen, * Licht Pakket (056A), * MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), * Led indicator lights (05AE), * Led indicator lights II (05AF), * Navigatie voorbereiding (0272), * Rijmodi Pro (0224), * Schakelassistent Pro (0222), * smartphone integratie, * Stijlvariant HP, * Teleservices (06AE), * Touring pakket (0233), * Verchroomde uitlaatpijp (0350), * Verwarmbare handvatten (0519), * Topkoffer givi
 

Te koop: BMW R1250GS Adventure HP Edition (2019) – Slechts 22.575 km!

Ben jij klaar voor avontuur? Deze BMW R1250GS Adventure Trophy uit 2023 staat te koop en is klaar om met jou de mooiste routes te verkennen! Met slechts 12.923 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en heeft hij nog vele avonturen voor de boeg.

Wat maakt deze BMW R1250GS Adventure HP Edition zo bijzonder?

  • Modeljaar: 2019

  • Kilometerstand: Slechts 22.575 km

  • Trophy-uitvoering: Volledig uitgerust met premium opties en extra's, zoals een sportief design, handverwarmers, en nog veel meer!

  • Krachtige motor: De legendarische 1250cc boxer-motor levert volop vermogen voor elke uitdaging, van snelweg tot offroad.

  • Ongelooflijk comfort: Perfect voor lange ritten en avontuurlijke tochten, met een ergonomisch design en geavanceerde technologie.

  • Trekvermogen en handling: Uitstekende rijeigenschappen voor zowel asfalt als onverharde wegen.

Waarom zou jij deze motor niet willen missen?

  • Nieuwe staat: Deze motor is vrijwel als nieuw, met minimale kilometers en een zorgvuldig onderhoudsverleden.

  • Ongeëvenaarde prestaties: De R1250GS is wereldwijd bekend om zijn betrouwbaarheid en kracht.

Grijp deze kans om een bijna nieuwe BMW R1250GS Adventure HP Edition in jouw garage te zetten! Neem snel contact op voor meer informatie of een proefrit.

* Full option
* Anti Blokkeer Systeem,
* Anti doorSlip Regeling,
* Bandenspanningcontrole (RDC) (0530),
* Cruise control (0538),
* Cruise verlichting (05AD),
* Dagrijverlichting (0202),
* Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191),
* Dynamic pakket (0235),
* Elektronisch Stabiliteits Programma,
* Hill hold functie,
* Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC),
* Keyless Ride (0193),
* Kofferdragers links & rechts (0680),
* LedKoplamp (0219),
* Kruisspaakvelgen (0771),
* LED-verstraler (0562),
* LED koplampen,
* MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B),
* Led indicator lights (05A),
* Led indicator lights II (05A),
* Navigatie voorbereiding (0272),
* Rijmodi Pro (0224),
* Schakelassistent Pro (0222),
* smartphone integratie,
* Stijlvariant HP,
* Teleservices (06AE),
* Touring pakket (0233),
* Verchroomde uitlaatpijp (0350),
* Verwarmbare handvatten (0519),
* Topkoffer Givi

 


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion