Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2010

Garantie: Ja
77347 Km
Grijs
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette RT die full option is op de radio na.

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
  • Dinsdag 8 juli zijn we alleen op afspraak geopend. U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion