 |
Motor | lucht-/oliegekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1.170 cc |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/digitaal |
Ontsteking | digitaal, dubbele ontsteking. |
Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 7.750 tpm |
Max. koppel | 120 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | enkelvoudige droge plaatkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | optie |
Frame | 2-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW Motorrad Telelever; veerpootdiameter 41 mm, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning 5-voudig mechanisch instelba. Veeruitslag 190 mm. |
Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 200 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 - R 19 |
Achterband | 150/70 - R 17 |
Wielbasis | 1507 mm |
Lengte | 2210 mm |
Breedte | 915 mm |
Hoogte | 1450 mm |
Zithoogte | 850/870 mm |
Drooggewicht | 203 (rijklaargewicht 229) kg |
Leverbare kleuren | Magmarot uni. Ostragrau-metallic matt. Alpinweiss uni. Saphirschwarz-metallic. |
Beschrijving | Wàt een motorfiets! Voor de één een stuk universeel gereedschap dat u vrijwel nooit in de steek laat - op eigen terrein, in het woon/werkverkeer of tijdens een uitstapje in het weekeinde met soms een stukje onverhard. Voor de ander meer een levensopvatting - voor elke tocht de juiste machine. Van een weekje weg met z’n tweeën naar een mooie omgeving in de buurt tot de vervulling van een droom, duizenden kilometers van huis. Met een “GS” is dat alles niet alleen mogelijk, |