Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
BLACKSTORM METALLIC
Vermogen:
92 kW
Teller:
28.129 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan 2013 - aug 2018
Modelcode: K50
Koppel: 125 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Aantal eigenaren: 1
Typenummer: 0A01
Opties en Accessoires:
BMW windscherm Adventure, BOS Desertfox CS einddemper, Kleppendeksels zijdeglans zwart, Wunderlich koplamp-beschermrooster, Wunderlich luchtinlaatrooster, Wunderlich motor-onderplaat Extreme black, ZVK buddy-bekleding, ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Automatic Stability Control (ASC) (0650), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer Pro (0221), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Handkappen (0589), Keyless Ride (0193), Kofferdragers (0681), Kruisspaakvelgen (0771), LED-koplamp (0192), Middenstandaard, Rijmodi Pro (0224), Special Edition II (0186), Touring pakket (0233), Triple Black Uitvoering (0200), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590), Zwart motorblok (0568)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion