Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
ALPINE WHITE
Vermogen:
93 kW
Teller:
59.969 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Modelcode: K51
Typenummer: 0A02

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer, Boordcomputer Pro (0221), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Keyless Ride (0193), Kofferdragers aluminium (0680), LED-koplamp (0192), LED mistlichten voor (0562), Rijmodi Pro (0224), Touring pakket (0233), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mofra B.V.
Dorpenbaan 2
Rijen
Plan de route
0161-227922
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion