Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2015

Prijs:
€ 12.950,- € 13.700,-
Bouwjaar:
2015
Kleur:
Blauw
Vermogen:
92 kW
Teller:
79.352 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette 1200 GSA met ervaring, rijdt perfect!

Voorband 3,5 mm (75%)
Achterband 5 mm (65%)
2 sleutels
Originele NL motor.
Steeds aantoonbaar bij de BMW dealer in onderhoud geweest.
Opties en Accessoires:
Bandenspanningscontrole O530, Comfort pakket O230, Cruisecontroll O538, Design einddemper O19F, Dynamic ESA O191, Dynamic pakket O235, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Keyless Ride O193, Knipperlichten wit O590, Kofferrek voor alu koffers O680, Kofferrek voor topcase O681, LED dagrijlicht O202, LED Verstralers O562, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Motorsleepmomentregeling O18B, Rijmodi Pro O224, Schakelassistent Pro O222, Spaakwielen O771, Touring pakket O233, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Valbeugels O671, Voorbereiding BMW Navigator O272




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
GS Motoren
de Bres 2E
Marum
Plan de route
0621930154
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion