Nieuwsbrief:

BMW  R 12 NINE T - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
80 kW
Teller:
501 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Modelcode: KR1
Typenummer: 0N01

Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 215 km/u
Afmetingen (LxBxH): 213 x 87 x 107 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Motorfiets is voorzien van de volgende opties:

BTW Motorfiets!

0230 Comfort pakket
0204 Hill Start Control
0219 Koplamp Pro
0222 Schakelassistent Pro
0386 Voertuiginformatie Nederlands
0505 Option 719 wielen Classic
0519 Verwarmbare handvatten
0530 Bandenspanningcontrole (RDC)
0538 Cruise control
0603 Anti diefstal alarm
06AC Intelligent Emergency Call (eCall)
06AE Teleservices
06AN CONNECTED RIDE CONTROL
06WB DIGITAL DISPLAY
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected ride control (06AN), Cruise control (0538), Digital display (06WB), Fabrieksgarantie, Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplamp Pro (0219), Metaalkleur, Option 719 wielen Classic (0505), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion