Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
LIGHT WHITE
Vermogen:
Teller:
5.199 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
.

BMW F 900 XR - 2020 | 5.199 km | 1e
eigenaar | NIEUWSTAAT


Sportief, comfortabel en klaar voor
avontuur - deze F 900 XR combineert
het beste van twee werelden.

Afkomstig van de eerste eigenaar,
altijd goed verzorgd

Voorzien van koffers met waterdichte
binnentassen - ideaal voor
weekendritten of woon-werk

Uitgerust met handkappen en
verstralers voor extra comfort en
zichtbaarheid

Krachtige en soepele tweecilinder met
een actieve zitpositie


Met slechts 5.199 km op de teller
staat deze XR er als nieuw bij.


Af fabriek geleverd met de volgende
opties:

X0222 Gearshift assistant Pro
X0386 Operating instructions, Dutch
X0589 Hand protector
X06AB Connectivity
X07A8 5 Year Warranty
X08CA EU scope


Plan je bezoek vandaag nog en voel je
zo vrij als een vogel op deze
prachtige machine!

.

= Bedrijfsinformatie =

Je vindt bij Motodrome motorfietsen in topconditie.
Kwaliteit is bij Motodrome de standaard! Koop je hier je
motor, dan krijg je standaard 6 MAANDEN GARANTIE!
Liever 12 maanden garantie? Vraag naar de voorwaarden.
Aflevering door heel Nederland. Vraag naar de
voorwaarden.

In de werkplaats van Motodrome ben je op de juiste plek
voor het onderhoud aan je motor. Met respect en aandacht
voor detail wordt er aan jouw motor gewerkt. Door
duidelijke communicatie voorkomen we verassingen achteraf.

Ben je op zoek naar goed advies bij het kopen van
motorkleding? Met ruim 20 jaar ervaring word je bij
Motodrome uitstekend geholpen. Op de bovenverdieping vind
je voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding gaan we samen op zoek naar de
juiste outfit.

Inruil van je motor, auto of boot is mogelijk.

Tot ziens bij Motodrome!

Motodrome
Hannelswei 1
9251 MR Burgum

Tel: 0511 48 20 84
App: 0651 27 45 80
E-mail: info@motodrome.nl


We hebben alle moeite genomen om de informatie zo accuraat
en actueel mogelijk weer te geven. Maar fouten maken is
menselijk, vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie. Controleer bij aankoop de zaken die je
beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motodrome
Hannelswei 1
Burgum
Plan de route
0511-482084
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion