Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE 40 YEARS EDITION - 2021

15092 Km
Zwart
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat een pareltje met slecht 15.000 kilometers

In nieuwstaat verkerende BMW F 850 GS Adventure

40 Years Edition Incl. 2 zwarte alu zijkoffers

Met fabrieks garantie tot maart 2026!

Full option edition met o.a. volgende opties:

0182 DTC
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0382 Handleiding Frans
0386 Handleiding nederlands
047B Edition
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0680 Kofferhouder aluminium koffer
06AB Connectiviteit
0755 Bank zwart
08CA EU-uitvoering

Zien is kopen !!

Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: BMW
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 853 cc / 2- cil.
Kilometerstand: 15.000
Kleur: Zwart - Geel
Afleverkosten/Garantie : € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Mistlampen / Verstralers , Quick-shifter, Valbeugels, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion