Nieuwsbrief:

BMW  C 650 GT - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Matt Blauw
Vermogen:
44 kW
Teller:
5.302 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige en comfortabele motorscooter voor relax en sportief cruisen! Echt een kilometervreter!

Motorprijs € 8.990,-
- compleet met accessoires
- Technisch gecontrioleerd
- 6 maanden garantie

Servicepakket € 149,- (niet verplicht!)
- EXTRA 6 mnd garantie (dus 12 mnd totaal)

Totaal € 9.139,- (indien gebruik gemaakt wordt van het service pakket
Wij werken niet met bijkomende of afleverkosten!
 
Motor is voorzien van:
  • ABS, ASC & SVA
  • Seat- & Handvatverwarming
  • Dode-hoek detectie
  • Middenbok
  • BMW Topkoffer in kleur
  • Ruime buddyseat
  • QUADLOCK GSM houder met oplaadfunctie
  • ART4 gecertificeerd kettingslot
  • Sleutels compleet
Achtergrond van deze BMW:

Herkomst
Deze in prachtige BMW verkopen wij voor de huidige en 2e eigenaar.

Test
Deze BMW ziet er prachtig uit en rijdt heerlijk! Dit is de motorscooter waar je relax mee kunt rijden, maar ook sportief mee kunt cruisen. Zonder dat het imago van bepaalde types in hetzelfde segment je tegen zullen staan.

100% Onderhoud
Deze motor is technisch gecontroleerd en is nog in goede staat!
Optisch is het ook een mooie motorscooter met deze unieke kleurstelling. Hij ziet er nog erg mooi uit!
 
De motor is voorzien van een kleine onderhoudsbeurt. Verder kunnen de banden etc nog genoeg kilometers mee.

Zo kunt u voorlopig genieten van deze motor zonder extra kosten!

Aflevering
De standaardprijs is incl. de verplichte afleverkosten, Motorcheck en 6 maanden Bikegarant.
In het servicepakket zijn 6 maanden EXTRA garantie opgenomen. Dit is niet verplicht.
           
Aankoop op basis van financiering is mogelijk met Finanplaza of NU Motorrijden.
Inruil mogelijk.

Wij plaatsen de motoren zo nauwkeurig mogelijk op internet. Toch kan het gebeuren dat opties foutief worden overgenomen. Controleer of contact ons betreft de werkelijke aanwezigheid van opties die uw aankoop beslissing zouden beïnvloeden!
 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motorcentrumlunteren.nl

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Boordcomputer, Comfort zadel, DCT Automaat, Handvat verwarming, Middenbok, Topkoffer, Tractioncontrole, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Lunteren
Hullerpad 13-F
Lunteren
Plan de route
0318-255835
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion