Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 FACTORY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Dark Banshee
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In de maanden Juli en Augustus geven wij maar liefst 4 jaar garantie op deze motorfiets.

De motor is een 660 cc tweecilinder van Aprilia met dubbele nokkenastiming en vier kleppen per cilinder. Hij voldoet aan de Euro 5+ normen en is voorzien van 52 mm gasklephuizen en Ride-by-Wire, waardoor hij een vermogen levert van maximaal 105 pk bij 10400 t/min en een koppel van 70 Nm bij 8400 t/min. Een uitzonderlijke vermogen-gewichtsverhouding, met een gewicht van slechts 181 kg, zorgt ervoor dat de Tuono 660 Factory een dynamische en opwindende rijervaring biedt.

De uitrusting van de Aprilia Tuono 660 Factory omvat een geavanceerde Öhlins-vering met een voorvork uit de NIX 30-serie met 43-mm veerpoten en een STX 46-schokdemper met ingebouwd reservoir. Beide onderdelen zijn fijn afstelbaar in termen van hydraulische extensie en compressie, evenals veervoorspanning.

De uitrusting omvat elektrisch verlichte stuurbedieningen en een groot 5-inch kleurenscherm met optische verlijming (verhoogt de helderheid en vermindert schittering), waardoor de rijder over meer informatie beschikt.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met het geavanceerde a-PRC pakket (Aprilia Performance Ride Control) dat is afgeleid van Aprilia's MotoGP-racervaring. Het pakket bestaat uit Launch Control voor een optimale start, Traction Control met instelbare interventieniveaus, Wheelie ControlEngine Brake voor het beheren van de vertraging en Engine Map, dat een reeks modi biedt voor het moduleren van de vermogensafgifte. Het pakket wordt gecompleteerd door Quick Shifter voor soepel schakelen en Cruise Control voor moeiteloze langeafstandsritten.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met een zesassige IMU die de positie van de motorfiets ten opzichte van de weg in realtime kan analyseren. Dit systeem detecteert en verwerkt rij-inputs en stuurt gegevens naar de regeleenheid voor optimaal prestatiemanagement. Ook standaard is multi-map Cornering ABS, een technologie die het remmen en ingrijpen van het ABS in bochten optimaliseert. Dankzij een speciaal algoritme controleert het systeem continu belangrijke parameters zoals laterale versnelling, overhellingshoeken en gierbeweging, en past het de remwerking aan om maximale veiligheid en stabiliteit te garanderen in elke fase van de vertraging.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion