Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Racing Stripes
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nu uit voorraad leverbaar! Kom proefrijden op ons demo-model!
Nu tijdelijk met 2 jaar extra fabrieksgarantie!

De Aprilia RS 457 wil de nieuwe technologische en stylistische norm worden voor jonge motorrijders over de hele wereld, de nieuwe sleutel tot de Aprilia-versie van de racewereld. De Aprilia RS 457 spreekt de taal van jongere rijders, van mensen die willen beginnen met motorrijden op een sportieve motor, en maakt gebruik van alle expertise van het merk om een echte sportmotor te ontwerpen en te bouwen. De sterke punten van deze motorfiets zijn het lage gewicht, gecombineerd met de hoogst mogelijke vermogengewichtsverhouding voor een motorfiets die je met een A2-rijbewijs mag rijden, het toegankelijke rijgedrag en de technologische uitrusting. De styling van de nieuwe RS 457 volgt de legendarische RS-serie, de supersportmotoren die motorgeschiedenis schreven, van de dubbele voorkuip tot de demper onder de kuip met de 2-in-1 uitlaat. De full-LED koplamp heeft de lichtsignatuur die kenmerkend is voor de grotere supersportmotoren van Aprilia. Ook de richtingaanwijzers zijn geïntegreerd in de lichtsignatuur van de koplamp. Het dashboard is voorzien van een elegant en praktisch 5-inch TFT kleurenscherm en de bedieningselementen op het stuur zijn verlicht.

De Aprilia RS 457 wordt aangedreven door een moderne vloeistofgekoelde parallel-twin met dubbele nokkenas en vier kleppen per cilinder. De motor levert 35 kW vermogen, het maximale wat is toegestaan voor een motorfiets geschikt voor een A2-rijbewijs. Naast het vermogen is er ook het gewicht van de motor: 159 kg droog, oplopend tot 175 kg nat. De vermogengewichtsverhouding van de Aprilia RS 457 is simpelweg onverslaanbaar. Het aluminium frame met het motorblok als dragend deel daarvan en de verstelbare vering vormen een baanbrekend chassis. Het aluminium frame maakt de RS 457 uniek in zijn segment en zorgt voor het rijplezier waar Aprilia beroemd om is geworden.

De Aprilia RS 457 is verkrijgbaar in drie kleuren: Racing Stripes, Prismatic Dark en Opalescent Light.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Radiale remklauwen, 41mm voorvork met instelbare veervoorspanning, ABS, 17'' sportvelgen, Ride-by-Wire, 3 Rijmodi, Traction control, Quickshifter (Optioneel)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion