 |
Motor | Vloeistofgekoelde eencilinder viertakt |
Boring x slag | 92 mm x 92 mm |
Cilinder inhoud | 459 cc |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | OHC, vier kleppen |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronische CDI met automatische aanpassing |
Vermogen | 38 pk / 28 kW bij 7750 tpm |
Max. koppel | 42 Nm bij 5500 tpm |
Koppeling | Droge centriifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Variomaat |
Verhouding | |
Overbrenging | V riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | gesloten dubbel wiegframe |
Vering voor | 35 mm hydraulische voorvork , veerweg 105 mm |
Vering achter | Motorblok doet dienst als swingarm, twee gasgevulde schokdempers met 5 voorinstelmogelijkheden, veerweg 90 mm |
Remmen voor | 260 mm remschijf met zwevende driezuiger remklauw en inetrgraal remsysteem |
Remmen achter | 190 mm remschijf en intergraal remsysteem |
Voorband | 120/70x14 |
Achterband | 140/60x14 |
Wielbasis | 1550 mm |
Lengte | 2200 mm |
Breedte | 815 mm |
Hoogte | 1370 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | 199 kg |
Leverbare kleuren | Black Competition, Excalibur Gray |
Beschrijving | Een wereld die snel beweegt, heeft snelle voertuigen nodig. En een wereld met steeds minder ruimte heeft voertuigen nodig die door het verkeer kunnen glippen, compact kunnen parkeren en maximale lading kunnen meenemen. Dit zijn precies de eisen waaraan het ontwerp van de Aprilia Atlantic 500 voldoet.
|