Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
59 motoren gevonden
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 1814 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 24.450,- p/mnd klik hier
2022, 15700 Km
Merkdealer
BMW R 1250 R
BMW R 1250 R
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2021, 5667 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 33600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2024, 43051 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 26.450,- p/mnd klik hier
2023, 8000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2019, 76334 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2025, 21028 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 18139 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GRAND AMERICA
BMW K 1600 GRAND AMERICA
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2019, 24000 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2020, 6120 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 17750 Km
Merkdealer
BMW R NINE T SCRAMBLER
BMW R NINE T SCRAMBLER
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2024, 657 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 1479 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, 47561 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2022, 27318 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1080 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2024, 512 Km
Merkdealer
BMW R 18 ROCKTANE
BMW R 18 ROCKTANE
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 1521 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion