Nieuwsbrief:

MotoNine

MotoNine is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Kruiningen. Wij verkopen en kopen alle soorten merken motor-occasions. Wij verkopen uitsluitend betrouwbare motor-occasions met standaard een 3 maanden garantieperiode en afleveringsbeurt. Al onze motor-occasions zijn terug te vinden op onze Instagrampagina. Wij bieden tevens een haal en breng service aan voor al uw gekochte en verkochte motoren. Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen direct bij koop en verkoop de motor kosteloos tenaamstellen/vrijwaren. Bent u op zoek naar een specifieke motor of model, dan willen wij deze graag voor u zoeken en aanbieden. Neem dan contact met ons op of vul het aanvraagformulier in en wij nemen contact met u op!
Alle motoren van MotoNine
14 motoren gevonden
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 22339 Km
MOTO GUZZI V 50
MOTO GUZZI V 50
€ 7.000,- p/mnd klik hier
1985, 15414 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2018, 7457 Km
HONDA CTX 700 N DCT ABS
HONDA CTX 700 N DCT ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2014, 28237 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2019, 27917 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2010, 25292 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 30103 Km
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2004, 15780 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.399,- p/mnd klik hier
2010, 35529 Km
YAMAHA FZ 1
YAMAHA FZ 1
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2006, 32462 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 12546 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2009, 18021 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.200,- p/mnd klik hier
2016, 18275 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion