Nieuwsbrief:

Harley-Davidson Amsterdam


hd-amro.nl
020-8334455
Dealer van: 

HARLEY-DAVIDSON


Harley-Davidson Amsterdam en Harley-Davidson Rotterdam behoren tot hetzelfde bedrijf. Wij zijn de grootste officiële Harley-Davidson dealer van Nederland! In onze showrooms verkopen we nieuwe Harley-Davidson motorfietsen en occasions. Je bent anytime van harte welkom voor een vrijblijvende proefrit! Ook kun je bij ons terecht voor professioneel advies over parts & accessories, het uitvoeren van service & onderhoud, schadeherstel & reparaties en customizing van je Harley-Davidson. Beide Harley-Davidson dealerfilialen hebben een grote kledingafdeling en webshop waar riding gear, casual kleding en accessoires worden verkocht van Harley-Davidson.
Alle motoren van Harley-Davidson Amsterdam
35 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2016, 37383 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 9434 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
€ 21.457,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2006, 47776 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 50447 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 17994 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2017, 10806 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2018, 6963 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2021, 62775 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2014, 21771 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 13527 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 45317 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2003, 32000 Km
BUELL XB 12 R
BUELL XB 12 R
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 54770 Km
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 5300 Km
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 5100 Km
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2020, 990 Km
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA
€ 26.895,- p/mnd klik hier
2022,
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER CUSTOM FXLR
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 16678 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XR 1200
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XR 1200
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2009, 60170 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion